After All This Time…

Tags: , , , , , ,

After All This Time…

Always! Duh, kayaknya kalo ngomongin Harry Potter kok ya macem nggak ada abisnya ya. Bukunya udah tamat dari tahun 2007, filmnya tamat dari tahun 2011, tapi gremet-gremetnya tetep eksis sampe sekarang. Bisa dibilang ini satu-satunya buku & film yang gue tonton berulang-ulang tanpa pernah bosen. SN aja sampe eneg kalo gue udah nonton Harry Potter di tv, hahahhahahahahaha. Kadar nge-fans gue itu nggak sampe ngumpulin pernak-pernik gitu sih. Karena emang gue nggak demen nyimpen-nyimpen printilan. Dirumah itu cuma ada beberapa merchandise Harry Potter. Yang berwujud pajangan pun cuma 2. Sisanya ya merchandise yang bisa gue pake sehari-hari. Tapi kalo urusan

Continue Reading

Live in IKEA

Okay…God knows how much I love IKEA. I love their ideas, designs, concepts…I love everything about them. I even love the smell of their showroom and I’ve just made my 879th visit to IKEA last night *ok…it’s just a number I picked from one of my bills, :D*. It’s my best therapy! I really wish I lived inside their showroom….and THESE GUYS DID IT!!! Holy s*it…I envy you guys for having the guts, LOL. I always wanted to make this kind of pics. But people who are crazy enough to do all these stuffs live thousand miles from me, LOL

Continue Reading

%d bloggers like this: